Fulfillment a služby pro
e-shopy

Fulfillment a další služby pro e-shopy jsou stále rostoucí službou ESA logistika. Poskytujeme je již 10 let a to zejména pro velké partnery obsluhující v rámci e-commerce firmy (B2B), ale i jednotlivce (B2C).
V roce 2022 jsme navíc rozšířili působnost v této oblasti převzetím aktivit společnosti Vlková partners s.r.o., a to včetně pracovníků, zakázek a téměř třicetiletého know-how, čímž jsme rozšířili nabízené služby a získali další kapacity.

Naše služby pro e-shopy nezahrnují jen klasické fulfillmentové služby vážící se především k výborně zvládnuté logistice – od dopravy, přejímky zboží, skladování až po doručení jednotlivých zásilek příjemcům. Můžeme nabídnout i mnoho dalších podpůrných a administrativních služeb, které e-shopům uvolní lidské i časové kapacity a zvýší efektivitu jejich podnikání:  

Fulfillment

Pravidelný oboustranný přenos dat využitím on-line výměny dat (EDI) mezi naším systémem a systémem zákazníka, nebo práce přímo v systému zákazníka

Mezinárodní i vnitrostátní doprava zboží od výrobců / prodejců do vlastních prostor, nebo prostor zákazníka

Celní deklarace – vyřešení administrativních a celních úkonů spojených s dovozem a vývozem zboží

Převzetí zboží do skladu, zařazení do systému WMS, zaskladnění dle kategorií, reporting přijatého zboží

Skladování dle požadavků a charakteru zboží, k dispozici je několik teplotních režimů a způsobů skladování

Úpravy zboží, přebalení, přizpůsobení pro lokální trhy – překlady a výroba písemných i grafických doprovodných dokumentů, kompletace, promo akce, VAS

Picking a balení zakázek pro koncového zákazníka dle objednávek, pokynů a pravidel e-shopu 

Vyskladnění zboží ze skladu, předání k distribuci ke koncovému zákazníkovi, reporting odeslaného zboží

Distribuce k zákazníkovi včetně doprovodných dokladů (faktura, dodací listy apod.) pomocí vlastní dopravy, nebo předání doručovací službě, svoz vrácených a nepřevzatých zakázek

Při využití našich distribučních služeb je možná úhrada zakázky v hotovosti s následným hromadným odesláním peněz na účet
e-shopu – zákazníka

Zpětná doprava vrácených a reklamovaných zakázek do skladu, nebo do určeného místa pro řešení reklamací (reverzní logistika / retoure), vložení do informačního systému a další řešení

Další služby pro e-shopy

Zpracování dat – zadávání, správa, uchování a vyhodnocování dat včetně pravidelného i ad-hoc reportingu dle požadavků e-shopu

Služby call centra – zákaznická řešení dle potřeb zadavatetele, komunikace s koncovými zákazníky, rychlá a účinná nabídka pro vybranou cílovou skupinu

Telefonický servis – přijímání objednávek, zákaznické průzkumy, zpětná vazba k servisu i výrobkům …

Komunikační služby pro zásilkové obchody

Přímý marketing – aktivní i pasivní telemarketing, direct mail, e-mail marketing, rozesílání katalogů a reklamních materiálů…

Další marketingové služby – škála služeb marketingu v elektronických i jiných médiích včetně návrhů, výroby a řízení kampaní

Doplňkové služby – zasílání drobných zakázek na vyžádání (katalogy, faktury, dopisy…), dohledávání zakázek, pořizování a správa servisních čísel, správa projektů na sociálních sítích

Podrobný popis vybraných služeb

Služby_packing (balení)

Fulfillment

Služba fulfillment pro e-shopy představuje komplexní řešení logistiky zakázek se všemi kroky nutnými ke správnému a včasnému doručení zakázky koncovému zákazníkovi. Samozřejmostí jsou informační toky mezi poskytovatelem logistické služby, e-shopem a koncovými zákazníky. Celý systém od přijetí zboží, přes jeho balení a distribuci je vždy nastavován společně s pracovníky e-shopu, aby co nejvíce splňoval jejich požadavky. Společně s logistiky e-shopu vytvářejí naši pracovníci tým, jehož cílem je co nejvyšší efektivita při zachování všech požadovaných parametrů. Dle potřeb jednotlivých zadavatelů (e-shopů) lze využít celou komplexní službu fulfillmentu, nebo jen její části. Naším cílem je spokojenost jak vedení a vlastníků e-shopu, tak i jeho koncových zákazníků, tj. objednatelů a příjemců zboží. 

Služby_VAS_ úprava pro lokální trhy

Služby call centra

Call centrum disponuje vyškolenými a schopnými operátory na profesionální úrovni. Aktuálně poskytuje převážně telefonické služby se zaměřením na příchozí hovory. Zákazník, který si vybere v katalogu (e-shopu, nebo tištěném) módní oděvy nebo jiné zboží, je obsloužen na telefonické lince.  Operátor zpracuje objednávku dle požadavku, popřípadě poradí s výběrem velikosti a poskytne další potřebné informace. Je-li třeba pomůže i s vracením zboží, vyplacením finančních prostředků za vrácené zboží, s řešením reklamace, nebo případnou ztrátou či vrácením balíčku. To vše v nadstandardní kvalitě zákaznického servisu, jehož personál je kontrolován a  školen na denní bázi.
Se zákazníky komunikujeme také prostřednictvím dalších kanálů, jako je např. e-mail, chat, Messenger a další. Tato rychlá a efektivní komunikace je klíč
ová pro udržení konkurenceschopnosti, a proto na ni call centrum klade velký důraz. Spokojenost koncových zákazníků s naším call centrem vytváří prostor pro další zakázky, neboť vracející se zákazníci objednávají opakovaně a doporučují nás ve svém okolí.

Služby_VAS_promo akce

Řešení reklamací a správa vrácených zakázek (retoure)

Veškeré zboží, které je zákazníky vráceno, nebo odmítnuto prochází kontrolou. U většiny vráceného zboží je třeba menších, ale spíše náročnějších zásahů až přepracování za účelem dosažení původní kvality. Po rozbalení vrácené zásilky následuje vybalení zboží z ochranných obalů, porovnání s údaji na dodacím listu a kvalitativní kontrola. (Pokud vratky obsahují i novou objednávku, samozřejmě ji naplníme.) Následným krokem je skládání a rovnání zboží do příslušného tvaru, popřípadě opatření různými proklady, sponami, popisy, návody apod. Následuje vložení do čisté fólie nebo jiného obalu, tam, kde je to třeba s ohledem na původní balení.  Pak je zboží v obalu bezpečným způsobem uzavřeno a zabezpečeno obvykle zatavením, nebo jiným bezpečným způsobem uzavření. Nově zabalené a perfektně přeskládané zboží (v případě oděvů) je opatřeno zaskladňovací etiketou, aby mohlo být uloženo do skladu a po objednávce znovu vychystáno dalšímu zákazníkovi.
Nejen proto, že náš největší klient je znám svým důrazem na jakost, ale i na základě našich vnitřních norem, musí veškeré zboží, které projde našima rukama odejít zpět k zákazníkovi v prvotřídní kvalitě.

Služby_VAS_speciální akce

Zpracování dat

Oddělení se zabývá převážně elektronickým zpracováním zákaznických objednávek, aktuálně pro několik mezinárodních módních katalogů. To zahrnuje nejen zadávání písemných objednávek zákazníků do databáze klientů, ale také řešení reklamací a vracení zboží. Databáze zákaznických kont je pravidelně aktualizována. Zaručujeme 1stoprocentní ochranu osobních údajů.
Každodenní samozřejmostí je rychlé zpracování velkého objemu dat. Důvodem je především naše snaha o okamžité vyskladnění zboží na adresu zákazníka, což umožní dodání v nejkratším možném termínu. Naší prioritou je nejen kvantita, ale i kvalita poskytovaných služeb. Ta je zajištěna získaným know-how, jehož nositeli jsou zejména naši kmenoví zaměstnanci s pravidelným školením a dlouholetou praxí.

Máte zájem o naše služby?

Kontaktujte nás!

Adresa: ESA s.r.o. , Oldřichova 158, 272 03  Kladno
Ostatní kontakty společnosti ESA logistika

Služby pro e-shopy:
Monika Suchnová
VAS Supervisor
Mob.:   +420 702 063 657

Email:  suchnova.monika@esa-logistics.eu
Adresa:
Třída 5. května 714, 349 01 Stříbro


Fulfillment a logistické služby:
David Křivánek
Manager VAS operací
Mobil: +420 602 326 267
E-mail: krivanek.david@esa-logistics.eu
Adresa: Oldřichova 158, 27203 Kladno

Kontaktní formulář

K zaslání jakékoliv informace, dotazu nebo žádosti můžete využít tento
kontaktní formulář.

K ověření pravosti zprávy, prosím, uveďte výsledek jednoduché početní
operace do příslušného pole.

Osobní údaje poskytnuté ve formuláři budou zpracovány za účelem splnění vaší žádosti, podle jejího rozsahu v souladu s pravidly obsaženými v dokumentech  „Zásady ochrany osobních údajů“.

Souhlas

14 + 6 =