![](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2019/02/tiskopisDatový-zdroj-1.png)
Fulfillment a služby pro
e-shopy
Fulfillment a další služby pro e-shopy jsou stále rostoucí službou ESA logistika. Poskytujeme je již 10 let a to zejména pro velké partnery obsluhující v rámci e-commerce firmy (B2B), ale i jednotlivce (B2C).
V roce 2022 jsme navíc rozšířili působnost v této oblasti převzetím aktivit společnosti Vlková partners s.r.o., a to včetně pracovníků, zakázek a téměř třicetiletého know-how, čímž jsme rozšířili nabízené služby a získali další kapacity.
Naše služby pro e-shopy nezahrnují jen klasický fulfillment vážící se především k výborně zvládnuté logistice – od dopravy, přejímky zboží, skladování až po doručení jednotlivých zásilek příjemcům. Můžeme nabídnout i mnoho dalších podpůrných a administrativních služeb, které e-shopům uvolní lidské i časové kapacity a zvýší efektivitu jejich podnikání:
Fulfillment
![Ikona přenosu dat](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/komunikace-2.png)
Pravidelný oboustranný přenos dat využitím on-line výměny dat (EDI) mezi naším systémem a systémem zákazníka, nebo práce přímo v systému zákazníka – fulfillment bez aktuálních dat nelze efektivně poskytovat
![Ikona doprava do prostor ESA logistika, nebo zákazníka](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/doprava-do-skladu.png)
Mezinárodní i vnitrostátní doprava zboží od výrobců / prodejců do vlastních prostor, nebo prostor zákazníka
![Ikona celní deklarace](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Celni-deklarace.png)
Celní deklarace – vyřešení administrativních a celních úkonů spojených s dovozem a vývozem zboží
![Ikona převzetí zboží do skladu](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/naskladneni-1.png)
Převzetí zboží do skladu, zařazení do systému WMS, zaskladnění dle kategorií, reporting přijatého zboží
![Ikona služby skladování](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/skladovani.png)
Skladování dle požadavků a charakteru zboží, k dispozici je několik teplotních režimů a způsobů skladování
![Ikona služby úpravy zboží (VAS)](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Uprava-zbozi-pro-lokalni-trhy.png)
Úpravy zboží, přebalení, přizpůsobení pro lokální trhy – překlady a výroba písemných i grafických doprovodných dokumentů, kompletace, promo akce, VAS
![Ikona služby picking a balení zboží](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Baleni-zakazek-2.png)
Picking a balení zakázek pro koncového zákazníka dle objednávek, pokynů a pravidel e-shopu
![Ikona služby vyskladnění zboží](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/vyskladneni-1.png)
Vyskladnění zboží ze skladu, předání k distribuci ke koncovému zákazníkovi, reporting odeslaného zboží
![Ikona služby distribuce - doprava k zákazníkovi](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Distribuce.png)
Distribuce k zákazníkovi včetně doprovodných dokladů (faktura, dodací listy apod.) pomocí vlastní dopravy, nebo předání doručovací službě, svoz vrácených a nepřevzatých zakázek
![Ikona služby platba v hotovosti](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/cash.png)
Při využití našich distribučních služeb je možná úhrada zakázky v hotovosti s následným hromadným odesláním peněz na účet
e-shopu – zákazníka
![Ikona služby "Zpětná doprava vrácených a reklamovaných zakázek"](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Reverzni-logistika-1.png)
Zpětná doprava vrácených a reklamovaných zakázek do skladu, nebo do určeného místa pro řešení reklamací (reverzní logistika / retoure), vložení do informačního systému a další řešení
Další služby pro e-shopy
![Ikona zpracován dat](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/vyhodnoceni-dat.png)
Zpracování dat – zadávání, správa, uchování a vyhodnocování dat včetně pravidelného i ad-hoc reportingu dle požadavků e-shopu
![Ikona call centrum](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/call-center-1.png)
Služby call centra – zákaznická řešení dle potřeb zadavatetele, komunikace s koncovými zákazníky, rychlá a účinná nabídka pro vybranou cílovou skupinu
![Ikona telefonický servis](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Telefonicky-servis.png)
Telefonický servis – přijímání objednávek, zákaznické průzkumy, zpětná vazba k servisu i výrobkům …
![Ikona komunikační služby](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Telefonni-sluzby-pro-zasilkove-obchody-1.png)
Komunikační služby pro zásilkové obchody
![Ikona přímý marketing](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Direct-marketing-2.png)
Přímý marketing – aktivní i pasivní telemarketing, direct mail, e-mail marketing, rozesílání katalogů a reklamních materiálů…
![Ikona řešení vrácených zakázek](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Return-logistics-1.png)
Komplexní řešení reklamací a správa vrácených objednávek (retoure)
![Ikona další marketingové služby](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Dalsi-marketingove-sluzby.png)
Další marketingové služby – škála služeb marketingu v elektronických i jiných médiích včetně návrhů, výroby a řízení kampaní
![Ikona doplňkové služby](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/doplnkove-sluzby.png)
Doplňkové služby – zasílání drobných zakázek na vyžádání (katalogy, faktury, dopisy…), dohledávání zakázek, pořizování a správa servisních čísel, správa projektů na sociálních sítích
Podrobný popis vybraných služeb
![Fulfillment, pohled do skladu při shromažďování zabalených zakázek k distribuci](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Fulfillment-oriznuty-upraveny.jpg)
Fulfillment
Služba fulfillment pro e-shopy představuje komplexní řešení logistiky zakázek se všemi kroky nutnými ke správnému a včasnému doručení zakázky koncovému zákazníkovi. Samozřejmostí jsou informační toky mezi poskytovatelem logistické služby, e-shopem a koncovými zákazníky. Celý systém od přijetí zboží, přes jeho balení a distribuci je vždy nastavován společně s pracovníky e-shopu, aby co nejvíce splňoval jejich požadavky. Společně s logistiky e-shopu vytvářejí naši pracovníci tým, jehož cílem je co nejvyšší efektivita při zachování všech požadovaných parametrů. Dle potřeb jednotlivých zadavatelů (e-shopů) lze využít celou komplexní službu fulfillmentu, nebo jen její části. Naším cílem je spokojenost jak vedení a vlastníků e-shopu, tak i jeho koncových zákazníků, tj. objednatelů a příjemců zboží.
![Služby call centra - pohled do místa call centra, telefonující lidé s náhlavními soupravami](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/call-centrum-3.jpg)
Služby call centra
Call centrum disponuje vyškolenými a schopnými operátory na profesionální úrovni. Aktuálně poskytuje převážně telefonické služby se zaměřením na příchozí hovory. Zákazník, který si vybere v katalogu (e-shopu, nebo tištěném) módní oděvy nebo jiné zboží, je obsloužen na telefonické lince. Operátor zpracuje objednávku dle požadavku, popřípadě poradí s výběrem velikosti a poskytne další potřebné informace. Je-li třeba pomůže i s vracením zboží, vyplacením finančních prostředků za vrácené zboží, s řešením reklamace, nebo případnou ztrátou či vrácením balíčku. To vše v nadstandardní kvalitě zákaznického servisu, jehož personál je kontrolován a školen na denní bázi.
Se zákazníky komunikujeme také prostřednictvím dalších kanálů, jako je např. e-mail, chat, Messenger a další. Tato rychlá a efektivní komunikace je klíčová pro udržení konkurenceschopnosti, a proto na ni call centrum klade velký důraz. Spokojenost koncových zákazníků s naším call centrem vytváří prostor pro další zakázky, neboť vracející se zákazníci objednávají opakovaně a doporučují nás ve svém okolí.
![Řešení reklamací a vratek - kontrola a přebalování vráceného nebo reklamovaného zboží v prostředí skladu](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/retour.png)
Řešení reklamací a správa vrácených zakázek (retoure)
Veškeré zboží, které je zákazníky vráceno, nebo odmítnuto prochází kontrolou. U většiny vráceného zboží je třeba menších, ale spíše náročnějších zásahů až přepracování za účelem dosažení původní kvality. Po rozbalení vrácené zásilky následuje vybalení zboží z ochranných obalů, porovnání s údaji na dodacím listu a kvalitativní kontrola. (Pokud vratky obsahují i novou objednávku, samozřejmě ji naplníme.) Následným krokem je skládání a rovnání zboží do příslušného tvaru, popřípadě opatření různými proklady, sponami, popisy, návody apod. Následuje vložení do čisté fólie nebo jiného obalu, tam, kde je to třeba s ohledem na původní balení. Pak je zboží v obalu bezpečným způsobem uzavřeno a zabezpečeno obvykle zatavením, nebo jiným bezpečným způsobem uzavření. Nově zabalené a perfektně přeskládané zboží (v případě oděvů) je opatřeno zaskladňovací etiketou, aby mohlo být uloženo do skladu a po objednávce znovu vychystáno dalšímu zákazníkovi.
Nejen proto, že náš největší klient je znám svým důrazem na jakost, ale i na základě našich vnitřních norem, musí veškeré zboží, které projde našima rukama odejít zpět k zákazníkovi v prvotřídní kvalitě.
![Zpracování dat - pohled do kanceláře. kde jsou zpracovávána data. lidé pracující na počítačích](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2022/08/Zpracovani-dat.jpg)
Zpracování dat
Oddělení se zabývá převážně elektronickým zpracováním zákaznických objednávek, aktuálně pro několik mezinárodních módních katalogů. To zahrnuje nejen zadávání písemných objednávek zákazníků do databáze klientů, ale také řešení reklamací a vracení zboží. Databáze zákaznických kont je pravidelně aktualizována. Zaručujeme stoprocentní ochranu osobních údajů.
Každodenní samozřejmostí je rychlé zpracování velkého objemu dat. Důvodem je především naše snaha o okamžité vyskladnění zboží na adresu zákazníka, což umožní dodání v nejkratším možném termínu. Naší prioritou je nejen kvantita, ale i kvalita poskytovaných služeb. Ta je zajištěna získaným know-how, jehož nositeli jsou zejména naši kmenoví zaměstnanci s pravidelným školením a dlouholetou praxí.
Fulfillment a služby pro e-shopy představují důležitou část rozvoje našich služeb směřující mimo klasické oblasti logistiky v souladu s naším obchodním modelem LOGISTEED.
Máte zájem o naše služby?
Kontaktujte nás!
Adresa: ESA s.r.o. , Oldřichova 158, 272 03 Kladno
Ostatní kontakty společnosti ESA logistika
Fulfillment, služby pro E-shopy a logistické služby:
David Křivánek
Business Unit Manager
Mobil: +420 602 326 267
E-mail: krivanek.david@esa-logistics.eu
Kontaktní formulář
K zaslání jakékoliv informace, dotazu nebo žádosti můžete využít tento
kontaktní formulář.
K ověření pravosti zprávy, prosím, uveďte výsledek jednoduché početní
operace do příslušného pole.
Osobní údaje poskytnuté ve formuláři budou zpracovány za účelem splnění vaší žádosti, podle jejího rozsahu v souladu s pravidly obsaženými v dokumentech „Zásady ochrany osobních údajů“.
![](https://esa-logistics.cz/wp-content/uploads/2019/05/logo_esa_logistics-1.png)
©2019 ESA logistika
ESA s.r.o.
Oldřichova 158,
272 03 Kladno
Naše služby
Společnost ESA logistika
Zásady ochrany osobních údajů
ESA logistika se řídí zásadami zpracování osobních údajů, které jsou v souladu s Obecným nařízením na ochranu osobních údajů EU č. 2016/679 (GDPR).