Fulfillment a služby pro
e-shopy
Fulfillment a další služby pro e-shopy jsou stále rostoucí službou ESA logistika. Poskytujeme je již 10 let a to zejména pro velké partnery obsluhující v rámci e-commerce firmy (B2B), ale i jednotlivce (B2C).
V roce 2022 jsme navíc rozšířili působnost v této oblasti převzetím aktivit společnosti Vlková partners s.r.o., a to včetně pracovníků, zakázek a téměř třicetiletého know-how, čímž jsme rozšířili nabízené služby a získali další kapacity.
Naše služby pro e-shopy nezahrnují jen klasický fulfillment vážící se především k výborně zvládnuté logistice – od dopravy, přejímky zboží, skladování až po doručení jednotlivých zásilek příjemcům. Můžeme nabídnout i mnoho dalších podpůrných a administrativních služeb, které e-shopům uvolní lidské i časové kapacity a zvýší efektivitu jejich podnikání:
Fulfillment
Pravidelný oboustranný přenos dat využitím on-line výměny dat (EDI) mezi naším systémem a systémem zákazníka, nebo práce přímo v systému zákazníka – fulfillment bez aktuálních dat nelze efektivně poskytovat
Mezinárodní i vnitrostátní doprava zboží od výrobců / prodejců do vlastních prostor, nebo prostor zákazníka
Celní deklarace – vyřešení administrativních a celních úkonů spojených s dovozem a vývozem zboží
Převzetí zboží do skladu, zařazení do systému WMS, zaskladnění dle kategorií, reporting přijatého zboží
Skladování dle požadavků a charakteru zboží, k dispozici je několik teplotních režimů a způsobů skladování
Úpravy zboží, přebalení, přizpůsobení pro lokální trhy – překlady a výroba písemných i grafických doprovodných dokumentů, kompletace, promo akce, VAS
Picking a balení zakázek pro koncového zákazníka dle objednávek, pokynů a pravidel e-shopu
Vyskladnění zboží ze skladu, předání k distribuci ke koncovému zákazníkovi, reporting odeslaného zboží
Distribuce k zákazníkovi včetně doprovodných dokladů (faktura, dodací listy apod.) pomocí vlastní dopravy, nebo předání doručovací službě, svoz vrácených a nepřevzatých zakázek
Při využití našich distribučních služeb je možná úhrada zakázky v hotovosti s následným hromadným odesláním peněz na účet
e-shopu – zákazníka
Zpětná doprava vrácených a reklamovaných zakázek do skladu, nebo do určeného místa pro řešení reklamací (reverzní logistika / retoure), vložení do informačního systému a další řešení
Další služby pro e-shopy
Zpracování dat – zadávání, správa, uchování a vyhodnocování dat včetně pravidelného i ad-hoc reportingu dle požadavků e-shopu
Služby call centra – zákaznická řešení dle potřeb zadavatetele, komunikace s koncovými zákazníky, rychlá a účinná nabídka pro vybranou cílovou skupinu
Telefonický servis – přijímání objednávek, zákaznické průzkumy, zpětná vazba k servisu i výrobkům …
Komunikační služby pro zásilkové obchody
Přímý marketing – aktivní i pasivní telemarketing, direct mail, e-mail marketing, rozesílání katalogů a reklamních materiálů…
Komplexní řešení reklamací a správa vrácených objednávek (retoure)
Další marketingové služby – škála služeb marketingu v elektronických i jiných médiích včetně návrhů, výroby a řízení kampaní
Doplňkové služby – zasílání drobných zakázek na vyžádání (katalogy, faktury, dopisy…), dohledávání zakázek, pořizování a správa servisních čísel, správa projektů na sociálních sítích
Podrobný popis vybraných služeb
Fulfillment
Služba fulfillment pro e-shopy představuje komplexní řešení logistiky zakázek se všemi kroky nutnými ke správnému a včasnému doručení zakázky koncovému zákazníkovi. Samozřejmostí jsou informační toky mezi poskytovatelem logistické služby, e-shopem a koncovými zákazníky. Celý systém od přijetí zboží, přes jeho balení a distribuci je vždy nastavován společně s pracovníky e-shopu, aby co nejvíce splňoval jejich požadavky. Společně s logistiky e-shopu vytvářejí naši pracovníci tým, jehož cílem je co nejvyšší efektivita při zachování všech požadovaných parametrů. Dle potřeb jednotlivých zadavatelů (e-shopů) lze využít celou komplexní službu fulfillmentu, nebo jen její části. Naším cílem je spokojenost jak vedení a vlastníků e-shopu, tak i jeho koncových zákazníků, tj. objednatelů a příjemců zboží.
Služby call centra
Call centrum disponuje vyškolenými a schopnými operátory na profesionální úrovni. Aktuálně poskytuje převážně telefonické služby se zaměřením na příchozí hovory. Zákazník, který si vybere v katalogu (e-shopu, nebo tištěném) módní oděvy nebo jiné zboží, je obsloužen na telefonické lince. Operátor zpracuje objednávku dle požadavku, popřípadě poradí s výběrem velikosti a poskytne další potřebné informace. Je-li třeba pomůže i s vracením zboží, vyplacením finančních prostředků za vrácené zboží, s řešením reklamace, nebo případnou ztrátou či vrácením balíčku. To vše v nadstandardní kvalitě zákaznického servisu, jehož personál je kontrolován a školen na denní bázi.
Se zákazníky komunikujeme také prostřednictvím dalších kanálů, jako je např. e-mail, chat, Messenger a další. Tato rychlá a efektivní komunikace je klíčová pro udržení konkurenceschopnosti, a proto na ni call centrum klade velký důraz. Spokojenost koncových zákazníků s naším call centrem vytváří prostor pro další zakázky, neboť vracející se zákazníci objednávají opakovaně a doporučují nás ve svém okolí.
Řešení reklamací a správa vrácených zakázek (retoure)
Veškeré zboží, které je zákazníky vráceno, nebo odmítnuto prochází kontrolou. U většiny vráceného zboží je třeba menších, ale spíše náročnějších zásahů až přepracování za účelem dosažení původní kvality. Po rozbalení vrácené zásilky následuje vybalení zboží z ochranných obalů, porovnání s údaji na dodacím listu a kvalitativní kontrola. (Pokud vratky obsahují i novou objednávku, samozřejmě ji naplníme.) Následným krokem je skládání a rovnání zboží do příslušného tvaru, popřípadě opatření různými proklady, sponami, popisy, návody apod. Následuje vložení do čisté fólie nebo jiného obalu, tam, kde je to třeba s ohledem na původní balení. Pak je zboží v obalu bezpečným způsobem uzavřeno a zabezpečeno obvykle zatavením, nebo jiným bezpečným způsobem uzavření. Nově zabalené a perfektně přeskládané zboží (v případě oděvů) je opatřeno zaskladňovací etiketou, aby mohlo být uloženo do skladu a po objednávce znovu vychystáno dalšímu zákazníkovi.
Nejen proto, že náš největší klient je znám svým důrazem na jakost, ale i na základě našich vnitřních norem, musí veškeré zboží, které projde našima rukama odejít zpět k zákazníkovi v prvotřídní kvalitě.
Zpracování dat
Oddělení se zabývá převážně elektronickým zpracováním zákaznických objednávek, aktuálně pro několik mezinárodních módních katalogů. To zahrnuje nejen zadávání písemných objednávek zákazníků do databáze klientů, ale také řešení reklamací a vracení zboží. Databáze zákaznických kont je pravidelně aktualizována. Zaručujeme stoprocentní ochranu osobních údajů.
Každodenní samozřejmostí je rychlé zpracování velkého objemu dat. Důvodem je především naše snaha o okamžité vyskladnění zboží na adresu zákazníka, což umožní dodání v nejkratším možném termínu. Naší prioritou je nejen kvantita, ale i kvalita poskytovaných služeb. Ta je zajištěna získaným know-how, jehož nositeli jsou zejména naši kmenoví zaměstnanci s pravidelným školením a dlouholetou praxí.
Fulfillment a služby pro e-shopy představují důležitou část rozvoje našich služeb směřující mimo klasické oblasti logistiky v souladu s naším obchodním modelem LOGISTEED.
Máte zájem o naše služby?
Kontaktujte nás!
Adresa: ESA s.r.o. , Oldřichova 158, 272 03 Kladno
Ostatní kontakty společnosti ESA logistika
Fulfillment, služby pro E-shopy a logistické služby:
David Křivánek
Business Unit Manager
Mobil: +420 602 326 267
E-mail: krivanek.david@esa-logistics.eu
Kontaktní formulář
K zaslání jakékoliv informace, dotazu nebo žádosti můžete využít tento
kontaktní formulář.
K ověření pravosti zprávy, prosím, uveďte výsledek jednoduché početní
operace do příslušného pole.
Osobní údaje poskytnuté ve formuláři budou zpracovány za účelem splnění vaší žádosti, podle jejího rozsahu v souladu s pravidly obsaženými v dokumentech „Zásady ochrany osobních údajů“.
©2019 ESA logistika
ESA s.r.o.
Oldřichova 158,
272 03 Kladno
Naše služby
Společnost ESA logistika
Zásady ochrany osobních údajů
ESA logistika se řídí zásadami zpracování osobních údajů, které jsou v souladu s Obecným nařízením na ochranu osobních údajů EU č. 2016/679 (GDPR).